torsdag 19 juli 2012

Så här kan det se ut när jag pärlar

Oftast kan jag vara ganska organiserad med mina pärlor, men när jag har många projekt på gång blir det väldigt lätt ett mindre kaos.
På bordet ligger det minst fem olika pärlplattor i olika storlekar som jag kommit olika långt med. I soffan ligger ett gäng burkar med pärlor.
Vad som inte syns här är att det på golvet står ett helt gäng burkar med pärlplattor.








Translation
I usually try to be organized with my beads, but when I have a few projects going on it becomes a minor chaos.
There are at least five beadsprites on the table that are in different states of work in progress.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är kul att pärla och ha odning på sakerna... Köper jag eller får pärlor blandade i en burk då sätter jag igång och rensar oftast för det är enklare att ha koll på sina pärlor! :))

    SvaraRadera
  2. Jag köper väldigt, väldigt sällan pärlor i blandpåsar. Det fungerar helt enkelt inte när man använder ca 300 000 pärlor om året.

    SvaraRadera